MA

MA
MA

onsdag 4 mars 2015

Känsliga tittare varnas

Jaa, fast egentligen tycker jag ingen kan ha behov av att varnas för det här. Det här var ju inget! Men alla är vi ju olika. Jag blev lite besviken på min kropp som inte hade nått smaskigare att visa upp. Det är inte så överdrivet svullet heller, lite märker man såklart och kanterna runt knäskålen syns inte. Jag har bara hunnit/fått duscha en gång efter operationen så ritstrecken finns kvar.


Värken följer med mej konstant, men inget man inte klarar av. Jag knaprar i mej sammanlagt 4,8 g värkmedicin per dag så va sko int he rejd se!  Och gå kan jag göra längre och längre hela tiden. Enda som är svårt är att böja på benet så jag går lite stelt. Hundarna undrar varför jag bara ignorerar dem, men ikväll tänker jag trotsa den isiga gräsmattan och ge kvällsmat åt dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar