MA

MA
MA

söndag 30 augusti 2015

Boyfriend tag

Denna regniga söndag bestämde jag mig för att testa killen jag bor med. Det känns verkligen inte som jag att sätta upp en sån här lista men jag steppar ur min comfort zone - eller nått annat trendigt

Kocken i sitt esse


1. Var kysstes ni för första gången och hur var det?
S: melody eller netti. Å he va no skönt
Jag: haha, vilket äckli svar :D :D
S: tycker du he äcklit?
Jag: :D

2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
S: catfish å ide störand tå de har tusen unga, bonde söker fru å ensam mamma söker
Jag: he no längsan ja såg catfish. Men jo "18 kids and counting" å idi ana stämbe no

3. Nämn en maträtt hon inte gillar
S: lapskojs
Jag: jo, å typ allt anat å :P

4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon?
S: jaa vafan bestälde du.. Du far int ut å ita fö du tkr int restaurangmat e go
Jag: så är det. Men om ja nu sko måst ta na...jaa hörni...kanski na kyckling, ele riiikti mör kött

5. Vilken skostorlek har hon?
S: 36-37
Jag: korrekt

6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit?
S: penga, he samlar du faktiskt på
Jag: verkligen int! ja bryr me ju int om penga
S: du sparar penga så he kallar ja ti sambel


7. Vad skulle hon kunna äta varje dag?
S: godis! ele nånting sött
Jag: jo..

8. Hurudan musik lyssnar hon helst på?
S: glamrock
Jag: jaa, fast nu hör ja ju typ int på nating namejr
S: sant, så nu kan i iställi bli typ "fix you". Allt egentligen förutom finsk hiphop


9. Vilken är hennes sämsta egenskap?
S: humörsvängninga
Jag: kan vaa


10. Vem är hennes bästa vän/vänner?
S: ny vän Fanny, gammal vän Emma + syster Ida talar du ju mytchi me
Jag: kan stämma


11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om
S: skratt på din bekostnad, å tå ja föklarar som åt ett bån
Jag: väldigt irriterande

12. Tränar hon? Vilken sport i så fall?
S: du e ju så sönder, men sko gärna träna
Jag: Jå, sejnast åri ha int viri så aktivt


13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar?
S: jär fins i mytchi HAHA :D men äta godis! du har intna gräns bara fortsäter å fortsäter
Jag: tyvärr jå


14. Har hon någon unik talang?
S: int vejt ja
Jag: så nää me andra ord
S: nämen no har du ju na...hehe


15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
Jag: dehär måst du ju veta 
S: matte
Jag: jepp


16. Vad var ditt första intryck av henne?
S:  he va ju tå ja såg de på krogen å int veta vem du var: störand teini brud /rockchick som låss va häfti å full
Jag: smickrande! FYI har ja alde låsta va full


17. Vad är det bästa med henne?
S: allt :)) int äri na fejl på de, bara ibland ;)
Jag: naaw 


18. Vilken är hennes favoritfärg?
S: kanski svart ele blå. VI tar svart för att du har två hund som e svart
Jag: Japp, ja väld ju hunda min utefte min favortfärg...man jaa, ja har väl int na speciell färg 


19. Hur går hon klädd hemma?
S: som jag :D alltså slafsot
Jag: jaa man får va glad om ja ens har rejn håri :)


20. Beskriv henne med tre ord. 
S: snål, söt , humörsvängande
Jag:  kan stämma


21. Berätta något om henne de flesta inte vet
S: pass


22. Vem sa "jag älskar dig" först?
S: säkert jag
Jag: joo, så vari no


23. Vad brukar ni oftast gräla om?
S: att man sko måst tork smulona från bordi, töm tvättställninje å ge vattni åt Igor
Jag: japp


24. Vem är hennes kändiscrush?
Simon: adi trummisen i Mötley crüe
Jag: tjaa. om ja nu måst ha EJN så kan i väl vara ha tå


25. Berätta om något pinsamt hon gjort
 S: int vejt ja va du ha gjort fö pinsamt, int ha du gjort na pinsamt

26. Hurudana filmer gillar hon?
S: Todi äckli romantisk filme, typ The notebook
Jag: sant


27. Vad är hon bra på?
S: *lång tystnad* att kom på tode onödi sakre
Jag: onödi?
S: jaa, ele int onödi, tode sakre som int jag minns


28. Nämn några saker som gör henne glad.
S: tå ja far ut me IGro utan att du böv säj å tå ja int e på gym
Jag: haha, he låter som du int får gö na. Men annars sant


29. Vad är hon besatt av?
S: SOCKER!
Jag: true word. Idi sötsugi ha komi upp några gang jär nu


30. Hurudan är hon som flickvän?
S: bra och ordningsfull
Jag: e ja ordningsfull flickvän. Ja vem sko int vila ha en toki flickvän. Nu fick du no minuspoäng för dåligt svar -.-
S: fast egentligen e du no ganska stöko...

2 kommentarer:

  1. Alltså hahahahah dehär var ju skitkul!! Å ja he stämd no tyckt ja allt som Simon sa. Speciellt ede me humörssvängninga å sokri :)))))))

    SvaraRadera