MA

MA
MA

söndag 23 augusti 2015

Ny frilla

Det är nog säkert, jaa vad ska jag dra till med, 3 år sen jag klippt mej hos en riktig frisör! Så nu tänkte jag slå till. Annars brukar jag bara ha syster att toppa av mej. Alla gånger jag ska till frissan så vill jag klippa kort, helst nån frisyr som typ page. Men jag vågar aldrig på grund av rädslan över att jag ska ångra mej. För jag tycker ju faktiskt jättemycket om mitt långa hår.

Så även denna gång. Ännu när jag satt i frissastolen var jag i valet och kvalet. Och när frissan dessutom säger att mitt långa hår inte är så otroligt nött utan man kan få det riktigt fint bara genom lite fix, så blir man ännu mer i valet och kvalet kan jag säga. Men med Ida som stöd (läs: tvång, hon sa åt frissan att inte säga hur bra mitt långa hår kan bli) så bestämde jag mej där och då att today is the day. Långt hår har jag haft sen gymnasiet ändå.

Och jag kan säga att jag ångrar mej inte en sekund! Vem vill ens ha långt hår, hehe. Det blev såååå fint. Mitt enda problem nu är att mitt hår är bångstyrigt och jag måste faktiskt börja platta och fixa frillan om den ska se ut som den ska. Å he e int så bara he fö ejn som knappt äger en hårbåsta.

Jag var helt hyper hela dagen efteråt (nu har jag lugnat ner mej) och selfiade en massa i bilen och jag stormtrivs med frillan.

Helt opartiskt vill jag starkt rekommendera Pammen om ni tänkt fixa till kalufsen! Hon är superduktig och har sitt eget fina företag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar